Filip Sajler a Marek Rybníček vyzávodili v Německu bronzové medaile v Evropském šampionátu
Se smíšenými pocity se vrací Liqui Moly Racing Team z dalšího závodního víkendu, kde se sice opět dokázal prosadit na stupně vítězů v evropské konkurenci, ale také musel skousnout hořkou pilulku v podobě technických problémů se závodními stroji. Závod do vrchu v německém Steinbachu se stejně jako předchozí závodní víkend jel nejen o body do Mezinárodního mistrovství České republiky, ale i o body s příchutí evropského šampionátu. Liqui Moly Racing Team chtěl navázat na šňůru dobrých výsledků ve skupině E2-SH prostřednictvím Marka Rybníčka. Své šance cítila i smečka produkčních Mitsubishi pilotovaná Gabrielou Sajlerovou, Martinem Jermanem a Filipem Sajlerem, jejichž útočištěm byla skupina N.
Závod s názvem Glasbachrennen 2014 zaujal LMRT velmi kvalitní konkurencí, která se měla na rychlé trati setkat a porovnat své síly. Sportovní kvalitu podniku bohužel zastínily problémy pořadatelů s úklidem trati po četných technických problémech soutěžních vozů. Dlouhé desítky minut museli jezdci čekat až budou vpuštěni na start a to nebyla zrovna ideální situace, jak se soustředit na maximální výkon. Marek Rybníček dokonce ani jednu z jízd neodjel během víkendu bez přerušení a návratu na start. Tato patálie se mu nakonec vymstila. Krásné závodění proti smečce speciálů DTM a předním jezdcům evropského šampionátu mu v první jízdě pokazil nedostatek paliva způsobený zmíněnými přerušeními a návraty zpět na start. Nedostatečné zásobení výkonného motoru jeho Mitsubishi Lancer EVO 600+ palivem, zapříčilo výrazné zpomalení a završení prvního výstupu na průběžné čtvrté pozici. Marka mrzel tento incident, protože od soupeřů na čele nebyl příliš vzdálen a za normálního průběhu prvního závodu by zřejmě bojoval o vítězství. Tuto skutečnost potvrdil v závěrečné jízdě, kdy zdolal 5500 metrů dlouhou trať jako druhý nejrychlejší ve skupině a posunul se na konečnou třetí příčku v hodnocení skupiny E2-SH v rámci závodu mistrovství Evropy. Na pořadí českého mistrovství z Markova pohledu ale neměl problém s palivem žádný vliv a náměšťský závodník se mohl těšit z triumfu: „Je to velká škoda, že mi chybělo palivo, ale je to zkušenost pro příští závody. Musíme být připraveni i na takové situace, že budeme dvakrát opakovat start. Bohužel jsem přišel o možnost porvat se o další vítězství v evropském hodnocení. Nicméně do Glasbachu jsem přijel hlavně bojovat o český mistrovský titul a tam se podařilo zaznamenat maximální bodový příděl a poodskočit na čele šampionátu druhému Karlu Stehlíkovi. Černou kaňkou závodu byly určitě nekonečné průtahy, které zkazily jinak pěkný závod.“
Zdržení se nelíbilo ani trojici N-kařů v barvách Liqui Moly Racing Teamu, ale svůj závod nakonec dokončili i oni. Gabriela a Martin se bohužel s dobrou náladou zpět do Česka nevraceli. Jejich Mitsubishi potkaly technické problémy a nedovolily jim odjet závod naplno. Martin Jerman zažil stejné pocity jako před týdnem v Dobšiné. Na dobrý úvod závodu nemohl bohužel během druhého výstupu navázat, jelikož začala u jeho Lanceru stávkovat elektronika a s vynechávajícím motorem se nedalo pomýšlet na lepší než konečné sedmé místo, když ztratil oproti jízdě z úvodu dne 10 sekund. Na chlup stejný byl scénář pro Gabrielu, jen s tím rozdílem, že dámskou zástupkyni Liqui Moly Racing Teamu zradila převodovka. Čest týmu tak zachraňoval ve skupině N Filip Sajler. Filip se sice závoděním hlavně baví, ale že mu to jde za volantem závodního vozu velmi dobře potvrdil právě v Glasbachu. Třetím místem v hodnocení skupiny N zaznamenal svůj dosavadní nejlepší výsledek: „Samozřejmě mám velkou radost. Konečně jsem zvládl závod dle svých představ a navíc mě podrželo i moje auto. Na rozdíl od zbytku týmu jsem absolvoval závodní víkend bez technických problémů a mohl jsem si připsat svůj nejlepší výsledek v závodě mistrovství Evropy.“
Pořadí ve skupině N po závodě v Glasbachu je pro tým Liqui Moly Racing ve znamení boje o stříbrnou pozici. Za vedoucím Jiřím Losem jsou totiž seřazeni všichni tři s rozdílem pěti bodů a ve zbývajících závodech tak bude záležet na každém bodu. Souboj o titul také ještě není zdaleka rozhodnut i když zdolat Jiřího Lose bude těžký oříšek. První pokus k tomu budou mít za necelý měsíc při dvoj závodě v Bratrušově.